marți, 27 septembrie 2011

Cu surorile Tenere la Vaideeni

Duminica si luni 25-26 sept 2011, am fost la o pensiune in Vaideeni in Valcea unde m-am intilnit cu Alex si cu Silvia unde am stabilit cartierul general al plecarilor pe forestierele din zona.
Duminica cum am ajuns de dimineata, dupa o pauza de cafea am plecat la plimbare

Dupa cum se vede pe harta, am luat-o spre Vf. Medeia, Curmatura Oltetului, apoi la vale prin Cheile Oltetului, pe linga pestera si acasa..Citeva poze facute de mine si de catre Alex...




 Cele doua surori inainte de plecare...




A doua zi o plimbarica mai scurta pentru ca eu trebuia sa plec spre casa...deci...am urcat spre Vf.Ursani 1437m, apoi spre Vf lui Roman 1789m, Vf. Valeanu 1847m, apoi la vale pe linga o unitate militara pina in Romanii de sus...pe drum ne-am mai abatut printr-o exploatare forestiera si mai la vale ne-am balacit intr-un parau...













Cam asta a fost...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu