joi, 13 octombrie 2011

Calugareni-Padurea Comana-Dunare

O iesire de sambata (08.10.2011) la plimbare aiurea pe camp...

La Calugareni am facut stinga si am intrat intr-o padurice:


Apoi am stat un pic linga un lac si am facut planul pentru urmatorii km...unde se vede ca au fost discutii aprinse...





Iarasi padurice, apoi camp deschis...




Am gasit si un loc de popas unde am probat motocicletele...




Pentru a ne satisface nevoia de cultura, am vizitat un site arheologic...


Si am incercat malul Dunarii, dar se pare ca numai la bulgari apa e scazuta...noi nu am reusit sa ne dam pe plaja decit citiva metri...



Deoarece de dimineata ne-am tot gindit la niste mici, ne-am indreptat catre Mihailesti, unde am reusit sa ne potolim foamea, apoi spre casa...

Cam asta a fost plimbarica si aici filmuletul plimbarii facut cu atita maestrie de catre Vamos...




Si traseul  pe harta:







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu