luni, 26 martie 2012

A venit primavara si la bulgari...

Si we asta am facut o iesire la iarba verde, dar de data asta la bulgari.Ruse-Vetovo-Pisanets-pe valea Beli-Lom pina cind nu am mai putut trece, pe aratura, prin curtea aeroportului din Straklevo, de l-am bagat in sperieti pe paznic-Ruse la carciuma si acasa.
Am plecat 6 din Bucuresti si ne-am intilnit la intrarea in canion cu alti 5 baieti si am facut gasca mare...








Am facut o pauza de masa si odihna intr-o grota-pestera...





Priveliste din grota:






Am continuat pe firul apei, care curgea linistita printr-un canion, pina cand nu am mai putut inainta, pentru ca poteca se termina cumva in apa...







Drumul nostru totusi a continuat...pe camp, pe aratura, prin paduri si pina la urma am luat-o de-a dreptu', fara stim printr-un aeroport si cu ajutorul paznicului ne-am pus pe directia buna...




Adica spre o carciuma cu recomandare din Ruse...




Dupa masa, am plecat usurel catre casa...

Cam asa a fost excursia la bulgari...

Traseul:






Si filmul de la Vamos:





                                   


P.S. Filmele lui Vamos devin din ce in ce mai bune...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu