luni, 21 mai 2012

Strategica, Transalpina si Valcan

Weekend-ul 19-20.05.2012 programasem o iesire la munte, dar vremea ne era potrivnica, dar hotariti cum eram am plecat pe traseul: Buc, brezoi, Strategica, pina unde drumul a fost blocat de zapada, inapoi coborire in drumul de asfalt spre Obarsia Lotrului, Petrosani, Vulcan,Tg Jiu, Valea Sohodolului, Petrosani, Ob.Lotrului, Transalpina, Pasul Urdele, Ranca, Novaci si acasa...

Harta:





Participanti: subsemnatul si Alex, amandoi cu Yamaha xt660z Tenere.
Totul a decurs OK pina la intrarea pe Strategica, unde dupa ploile din ultima vreme, terenul era f moale si era destul noroi, asa ca ne-a cam fugit pamantul de sub roti...






Dupa ce am luat ceva altitudine si mai aveam putin sa intram in Transalpina, am dat de o bariera de zapada tare ca gheata, ne-a facut sa ne intoarcem, cu toate eforturile noastre de a o ocoli urcandu-ne pe un varf(Alex a urcat mai mult decat mine)
Asadar am coborat in drumul Voineasa,Obarsia Lotrului si ne-am cazat in Obarsie...



















 A doua zi, dupa micul dejun, am plecat catre Vulcan, via Petrosani,

cateva poze intre Obarsie si Petrosani:






Din Vulcan am luat-o pe sub telegondola spre Pasul Valcan, apoi spre Tg. Jiu, acesta fiind traseul care mi-a placut cel mai mult din aceasta iesire:












Au urmat Cheile Sohodolului, prin padure, unde dupa ce ne-am alergat un pic, am ratacit drumul, dar GPS-ul ne-a descurcat pina la urma...










In drumul de intoarcere spre Petrosani ne-a prins o ploicica si atacarea Transalpinei nu prea imi suradea, dar Alx ma convins pana la urma...

Transalpina:













Dupa Transalpina am forjat-o spre casa ca se facuse tarziu...





Si filmuletul:

Un comentariu: